要我五嬲??? 好拉,,, 連續三日去個鋪頭lo 野俾我食拉,,, 等你地行下,,, 哼,,, 呃到我禁鬼遠!!!!
你地一d 誠意都冇lor... 明知我電話壞左,,, sd sms 就打自己個名拉,,, 我點知你地邊個咩-0-' 叫我點回應你地!
仲有牙,,, 你地只係覺得對我五住? 你地五記得左一個人,,, 又係俾你地呃完,,,又五俾佢走,, 你地知五知佢都好五開心嫁?
仲有牙,,, 英成我三樣野: 第一五準過分呃我
第二五準過分呃我
第三五準過分呃我
我知要你地五呃我係一樣好困難ger 事,, 但係五好太過分就得,, 我接受到,, 開個小玩笑冇咩所謂..
哈,,, 冇問題... 因為已經習慣拉.. 你地班人.. 哈哈哈~ 諗起你地都冇好野! 算拉,,, 難得我今日開心,,, 哈~
因為今日我老朋友牙至生日,,, 同佢出左大陸食野,,, 好耐冇見佢lu~ 英成左佢成半年話約佢出泥,, 成日都五記得...
對五住牙.... 哈...呢幾日都好晏番屋企... 媽媽五開心先~~
牙至你個衰人牙,,, 認真d 睇,, 我十隻手甲都五同色,,, 因為要俾佢試色...哈~搞到途人好多都望住我...
點解佢會禁白-0-' 好自卑先T^T

下面就係我同我班可愛GER 同學仔^^

--->呢條友成日都玩我,,, 不過識左你都幾開心,,, 因為成日聽我d心事,,,
--> 我地5個係班上ger 8婆仔^^
|