今日落暴雨.. 好眼訓.. 但都要堅持去番工~ 因為呢排大出血.. oh~ 一個星期用左好多錢.. 其中食就佔左總體10分之8..
哇哈哈哈哈 食得開心.. 梗係有代價拉.. 遲D 有人請我食自助餐! 哈.. 因為我就生日LOR. 你地有D 咩表示先?
唉.. 呢排八婆五理我.. 激死我拉~ 一係就番大陸.. 一係就番香港... 唉.. 出街五知去邊好~ 有要孤單作戰拉~
原來有時一個人係禁悶.. 以前都五覺...T^T' 仲有2個月.. 點過? 悶到發癩拉~