今日.. 本身食我自己正個愛心早餐.. 點知... 出事拉....... 五記得左牛奶係五可以加蕃茄... 禁就肚何....
唉..... 痛左半日.... 食左d 蘗... 冇咩事... 放左學練左一陣歌... 首歌真係好難聽....
= = 之後就去左番工lu~ 死拉... 2次小測都五合格.. 五可以禁嫁T^T