Si' blog
我想的天長地久  也許只是時間的荒謬
Che0k_si2
暱稱: Si
性別: 女
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-27
2010-04-19
2010-04-14
2010-03-26
2010-03-02
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 566
今日人氣: 2
累積人氣: 7290
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


2009-09-22 分類: 未分類

估五到..  真係中左H1N1... 我細佬又中埋....   妖... 仲要停多6日... &%@#*

係咪痴線嫁... 死人衛生局.. 我五好等我死戈日先同我講...%#&   我戈日仲以為好番...

除左個口罩通街走...&%#$@....   搞到我細佬又中埋..  %$#&....  D 人係咪冇腦嫁...  又同我講話星期六日就有報告..

正一.....XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.....   心裹好五爽....   頂=  =    月諗月嬲....

唉.. 日日係屋企好悶.............................................    呢幾日.. 日日都食.. 粥...

好番我一定食夠本...






訪客留言 (返回 Che0k_si2 的日誌)


HoUu 於 2009-09-23 12:11 AM 發表:
你細佬都中埋-.- .... 公喜晒wo xDD'.....
祝你地快D好番LA~ !!
Cm!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo6888 於 2009-09-23 12:10 AM 發表:
一好番就會變肥si奶....哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherry930 於 2009-09-22 11:17 PM 發表:
你要快d好番呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AppLE_712 於 2009-09-22 09:27 PM 發表:
快d好返丫....
好奈未見過你食野ge豬樣...=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ieng_ieng 於 2009-09-22 09:15 PM 發表:
會好快好番嫁..
唔好唔開心na''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NiPo 於 2009-09-22 08:12 PM 發表:
開心d啦...
我地有好多test呀...
要加油呀..>.~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken28 於 2009-09-22 07:55 PM 發表:
好返請你食好野吧'''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokapou 於 2009-09-22 06:28 PM 發表:
5好5開心啦"
你地好快會無事嫁"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]