今日... 差小小遲到.. 呼!!!! 買左個新電話! 好令= =
哈哈... 今日早上都係到抄工課... 下就出左去食飯...
死人楊智聰偷左我粒珍豬%#$!@ 我好想殺左你....
發左成績表.. 頂..書左俾你... 真係好五明.. 除左化學..
我科科都高過你... 你不過係電腦同體育叻.. 禁都拉到..
唉... 正一cheap人,,, cheap 人一族牙... = =
哈.. 佢地今日係禁俾我話... 我地班出左好多公公... 哈哈.. 狗奴才..
哈哈... 笑死我... 之後幫人補習.. 番歸!!!
|