Si' blog
我想的天長地久  也許只是時間的荒謬
Che0k_si2
暱稱: Si
性別: 女
國家: 澳門
地區: 大堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-27
2010-04-19
2010-04-14
2010-03-26
2010-03-02
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 566
今日人氣: 5
累積人氣: 7247
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


2009-12-22 分類: 未分類

講番琴日先~    琴日9點鐘去左睇IN 花... 去觀光塔....  又正又令!!!!!

kaka ...  之後同mandy 去左甜潤坊食左一個情人套餐ger 甜品....

幾驚佢話我地五係情侶五俾我食.. 完全五見得左我係牙痛lo...

不過都好好食!  食完..  未夠侯!    食埋宵夜!  oh my god~

遲早肥死我.. 搞搞下搞到12點9先番到屋企....之後睇一陣氣..

就訓左... 今日...  2點幫人補習.... 點知.. 上到去先話佢番左大陸..

我琴日又食曬d 錢wor.. 夏記-  -  對五住.. 我今日五想嫁...  我會請番你食野!!

之後放左屋企...  休息左一陣.. 4點幾去左人地睇碟.. 2012.. 冇想像禁好睇..

俾悲傷更悲傷的故事...  個開頭好悶.. 但係尾好感動...  成俊哥又令仔wor..kaka..

睇完成10點,,, 之後... 去左小泉食野... 某位兄台話請我食野...

過到泥等個坐-  -   冇下次.. 下次五好叫我出街牙你~ ~       番歸!!!!!!!!!!!! 

      歐陽靜雯...生日快樂...    kaka....      仲有夏記都係!!!






訪客留言 (返回 Che0k_si2 的日誌)


yokuMELODY 於 2009-12-29 11:22 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



henrylch 於 2009-12-23 03:09 AM 發表:
點解你可以係觀去塔到睇既??book左位??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ERIC033011 於 2009-12-22 10:06 PM 發表:
cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



missyou218 於 2009-12-22 04:15 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hong_0910 於 2009-12-22 03:38 PM 發表:
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken28 於 2009-12-22 03:25 PM 發表:
對唔住lo 令女唔係嬲a.....kaka 你咁大方
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing10201020 於 2009-12-22 01:35 PM 發表:
啲人話煙花好好睇~
不過我都冇去.....
哈~有點後悔tim...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NiPo 於 2009-12-22 10:36 AM 發表:
CM~.~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Blair_jing 於 2009-12-22 01:36 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kuan_YYBB 於 2009-12-22 12:49 AM 發表:
吾係牙..2012好好睇牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]