今日...五知醒... 8點起身.... 10點先去到... 唉... 當遲到... 5次拉...死人陳春生
我辛苦左1個月... 冇遲到... 唉~ 真係好想死lor... T^T^T^T^T^T^T'
之後放學又搭錯巴士.... 痴線嫁... @%#$
好努力禁研究flash.. 完全五識做@ @ 只怪平時ger 電腦功課都五係我做....