今日11點幾起身...
開電腦~終於開到BEANFUN啦!!
喜尼個時候...爸爸起左身
「狗仔...去買野食番黎」
我本能反應想叫哥哥去嫁~但突然記得佢去左CAMP/口\
第一次超真心掛住佢
出到去..熱死我啦..又唔可以伸條利出黎
買完番去..
爸爸竟然叫番我出去買報紙..折磨呀
唸到一陣仲要去買餸
天呀~我中鼠俾你睇 ( 倒