今日同姐姐去左棒棒堂演唱會~~
好好睇呢!!!!!300蚊係抵嫁!!
由8點幾去到11點幾...
首先自己搭車去紅磡...(悶死我啦
同姐姐回合後1齊食野..跟住衝去買紀念品
果陣7:00到啦~~仲未好多人排!!所以半個鐘到就買到~呵呵
都有幾多野買既~~~~~ 如下:

我自己呢~~~~
就買左兩樣野=v=
1把"善"同1頂帽
 
正面 背面

買完過左陣就開始排隊入場喇
眨下眼紅館就坐滿晒人....
開始播音樂啦!!!!!!跟住全場尖叫~~~~
(回憧ing
um....我影左小小相既~~~~~

尼個係坐滿晒人但末開始既... 
尼個係開始左既中途影的∼∼
番到屋企幾攰下呢!!!不過很開心-V- (昏睡
|