今日幾黑仔下-_-
首先~~~一出門口..就落雨/口\ p.s冇帶傘
跟著..冇帶選科表..放學行番屋企拎行到死死下(擦汗
其次..冇帶英文份功課~好科阿sir冇留意
最後:筆袋留左喜學校...聽日都唔知上唔上課室
天呀~~~~Don't play with me plz
行番屋企果時冇端端有個童顏鶴髮既婆婆走埋黎
本來以為佢問路...
點知佢話"可唔可以俾10蚊婆婆買包食?"
0口0 o晒-_-我就話"冇帶錢呀"
佢就話"好多日冇食野喇"((表情超慘
我見佢楚楚可憐~又骨瘦如柴..就俾左$10佢
之後佢走左...我有種被人博同情既感覺
"10蚊飛走了"
"不能再見面了"
"你來也匆匆..去也匆匆" (今日食野找既
"呼之"不"來..揮之則去"
"再見了~永別了"

|