哈哈,各位各位首先熱烈鼔掌.....
咩...咩話,因嘜事拍手........可惡!!!
當然係因為我親愛的主人"Re'nee"生日
雖然已經吠左好多次(其實得一次...被主人弱待近十分鐘...~)
但都要講聲~生日快樂!!TvT"