| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 5 月 2 日 星期六  |
| 2009-05-02 |
分類: 無聊小事 |
今日也過得很無聊呢!! = = "
今朝去飲茶,飲左茶之後,就去睇腳
跟住個醫生話就話我隻腳好番,不過要半個月之內吾可以做劇烈運動 -O-
如果吾係好容易又扭親
聽完之後就係度諗,仲慘過隻腳整親哥時
不過好彩,隻腳都好番左一半
跟住晏就去左鋪頭食飯,食左飯之後就好眼訓,去左訓教
訓到5點幾GE時候,AR媽就詬有條'友仔'搵我
我聽完之後就係度諗,B條友仔甘吾識做
係本小姐訓緊教ge時候嘈住晒
點知原來係C穎呢條友仔來探我
傾左一震,佢就走左lu!!! ha ha
我艾死小紅同Romeo He He
[ The EnD ]
|
| 發表時間:2009-05-02 09:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
好返咪好lor..哈~ 寫黑板le個重任交返比你.xD" Com2ent~
|
網主回覆
Ha Ha!!甘又係~~ Posted at 2009-05-03 07:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thz !! Posted at 2009-05-03 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
MiffY  Posted at 2009-05-03 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
好番米好lo` 又有人同我塔巴士`嘻=] c0mm2nt`
|
網主回覆
原來,你一直都掛住人地家!  Posted at 2009-05-03 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ye~~你好衰家!! 
Posted at 2009-05-03 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-05-03 07:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|