| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 2 月 11 日 星期四  |
慈青~~  |
分類: 不吐不快 |
尋日終於去完慈青番黎la.
好開心ar,可以大家一齊玩
第1日去到就玩下D破冰遊戲,有D悶
跟住就分房訓la,同咩屎,Apple佢地訓
跟住玩遊戲ge時候有D分開左
好采都同咩屎,Apple佢地一組
加左毛蟲面la,仲有ar萍,喜媚姐佢地一組玩.
我地個組叫’’青毛雞屎組’’ar~ xD
到夜晚ge時候我地班洗碗
超搞笑,洗左D碗係甘係狂飛
跟住就玩個’飛越橫樑’超感動,我地班甘團結
我地班之前係超散,直成係你有你玩,我有我做.
但玩呢個活動ge時候係囉命博
我開頭ge時候都驚驚地ga
不過,好采我地班有好多人打氣同接住你
真係好開心我班甘團結.
第2日玩高空,好采我地係玩攀石
雖然好安全,但係真係好攰,
玩完之後手腳有D痛
跟住食晏就飯,食左之後自由活動
2點先集合,係到玩,有D去左訓教
集合之後,講番我地班呢兩日一夜ge經歷
有D感動,因為佢話:呢兩日5係屬於其他人GE,而係屬於我地初三乙ga.
聽完之後就做我地ge海報,將我地ge心聲寫入去做個紀念
最後,講我地班點點點,有人喊左出來,好感動
老實講,真係5捨得甘快就走,好想繼續玩.
不過呢D甘美好ge回憶只係屬於我地初三乙ga.
J3B
YoU aRe The BesT !!!
我地要一齊升班ar !!!!!
NeveR GivE Up~~
---THE END---
|
| 發表時間:2010-02-11 09:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係你應誠我ga~  Posted at 2010-02-16 05:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C0MMENT` We are BesT!!! ^^
|
網主回覆
THx Comm2nt~
Yeah~!!! Posted at 2010-02-13 11:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C0ach 於 2010-02-13 12:31 AM 發表:
COMMENT; 好唔捨得./口\
|
網主回覆
Thx Comm2nt~
好5捨得邊個ar...... xD Posted at 2010-02-13 11:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx Cm~ Posted at 2010-02-13 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
J3B is the BesT BesT BesT~~ Posted at 2010-02-13 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx Comm2nt~ Posted at 2010-02-13 11:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呵呵''有人''係咪話我呢Xdd 我5會5記得呢2日既回億架~
|
網主回覆
係有喊過個D人,係你自己對號入坐ga~xD
我都5會忘記GA!!!!! Posted at 2010-02-13 11:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx Cm~ Posted at 2010-02-13 11:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Icy107 於 2010-02-11 10:34 PM 發表:
J3A is the best XD
|
網主回覆
J3B is the BesT No.1~ xD Posted at 2010-02-13 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|