`+W2nG [×°||-  
`°o●原來我倆的友誼   
                                             ' °已被時間沖淡了}?!×°         
                                                             慢慢的才知道 , 太在乎别人了往往會傷害自己!!~                                     
                                                                                                                                                                ┐x| ° ◆我討厭 ●你對我所許下的所有謊言??+!||`*..]
Chengka
暱稱: ']/ WinG`
性別: 女
國家: 澳門
地區: 大堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
11 SeP
20th MaR
3.8
慈青~~
''大日子
文章分類
全部 (58)
日常'大'事 (24)
不吐不快 (27)
無聊小事 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
'[JuVInA 睛*\
]"N_同學
`SuSaNNa' S XanGA [...
威水`的"天空||
2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


慈青~~ 開心 分類: 不吐不快

尋日終於去完慈青番黎la.

好開心ar,可以大家一齊玩

 

1日去到就玩下D破冰遊戲,D

 

跟住就分房訓la,同咩屎,Apple佢地訓

 

跟住玩遊戲ge時候有D分開左

 

好采都同咩屎,Apple佢地一組

 

加左毛蟲面la,仲有ar,喜媚姐佢地一組玩.

 

我地個組叫’’青毛雞屎組’’ar~ xD

 

到夜晚ge時候我地班洗碗

 

超搞笑,洗左D碗係甘係狂飛

 

跟住就玩個飛越橫樑超感動,我地班甘團結

 

我地班之前係超散,直成係你有你玩,我有我做.

 

但玩呢個活動ge時候係囉命博

 

我開頭ge時候都驚驚地ga

 

不過,好采我地班有好多人打氣同接住你

 

真係好開心我班甘團結.

 

2日玩高空,好采我地係玩攀石

 

雖然好安全,但係真係好攰,

 

玩完之後手腳有D

 

跟住食晏就飯,食左之後自由活動

 

2點先集合,係到玩,D去左訓教

 

集合之後,講番我地班呢兩日一夜ge經歷

 

D感動,因為佢話:呢兩日5係屬於其他人GE,而係屬於我地初三乙ga.

 

聽完之後就做我地ge海報,將我地ge心聲寫入去做個紀念

 

最後,講我地班點點點,有人喊左出來,好感動

 

老實講,真係5捨得甘快就走,好想繼續玩.

 

不過呢D甘美好ge回憶只係屬於我地初三乙ga.

 

J3B  

  YoU aRe The BesT !!!

 

我地要一齊升班ar !!!!!

NeveR GivE Up~~

---THE END---

 

發表時間:2010-02-11 09:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 Chengka 的日誌)


weng920 於 2010-02-20 05:35 PM 發表:
-.-我好似戈2日無見過你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RED1994 於 2010-02-15 05:52 PM 發表:
- 我會嫁啦` x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係你應誠我ga~
Posted at 2010-02-16 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LaoHang 於 2010-02-13 12:51 AM 發表:
C0MMENT`
We are BesT!!! ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THx Comm2nt~
Yeah~!!!
Posted at 2010-02-13 11:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



C0ach 於 2010-02-13 12:31 AM 發表:
COMMENT;
好唔捨得./口\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx Comm2nt~
好5捨得邊個ar......  xD
Posted at 2010-02-13 11:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanwaiu 於 2010-02-12 01:16 PM 發表:
cm^V^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THx Cm~

Posted at 2010-02-13 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0veawei 於 2010-02-12 12:46 PM 發表:
J3D IS THE BEST AH !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

J3B is the BesT BesT BesT~~
Posted at 2010-02-13 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



volar9579 於 2010-02-12 12:04 PM 發表:
c0mm3nt;; =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THx Comm2nt~
Posted at 2010-02-13 11:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fatyo357706 於 2010-02-12 01:05 AM 發表:
呵呵''有人''係咪話我呢Xdd
我5會5記得呢2日既回億架~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係有喊過個D人,係你自己對號入坐ga~xD
我都5會忘記GA!!!!!
Posted at 2010-02-13 11:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



weng920 於 2010-02-11 11:00 PM 發表:
cm ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx Cm~
Posted at 2010-02-13 11:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Icy107 於 2010-02-11 10:34 PM 發表:
J3A is the best XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

J3B is the BesT No.1~ xD
Posted at 2010-02-13 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





每月文章
好友名單
kaya
~~nOeL~~
"小冰 /~'
█WINSY╳!∘
]"N+1_同學
"思思"
楊咩屎vS Romeo
` Daze
[[小紅~]]
`KeI
`Courtney~
` 肥雀仔
"﹏屎忽♠雪
楓fon=kana
[[小茹!!
-' 米Shor ♥
-GEnTleMAN`
♥.Red`
Han2a 仔`[\
`♥嘉儀×
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 524
今日人氣: 15
累積人氣: 12265
站內搜尋