| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2009 年 5 月 27 日 星期三  |
放假la!!  |
分類: 無聊小事 |
超Happy ar !!又放假la !!
不過就黎考試la,我要比心機ar~~
李小儀,我一定叻過你家,睇住黎la 
跟住今日排隊見到Romeo剪左新髮型,好靚仔ar~~xD
本來答應左同小妮子.茹仔一齊去睇戲ga
不過茹仔因為要同佢ar妹溫習,所以我諗住努力溫習
吾洗讀夏令a ma,所以就吾去睇戲
但係小妮子你吾好甘失望la
我地可以考完試一齊去玩家 ma,仲可以叫多D人tim
今日打住甘多先la!!
[ The EnD ]
|
| 發表時間:2009-05-27 10:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
算la你.. 你邊有可能贏我呀.. 淨係計第4段我1定考得前過你ga ! 卓小雞! Com2ent~
|
網主回覆
睇下點!!!李小儀~~~ Posted at 2009-06-01 02:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
小紅~~ Posted at 2009-06-01 02:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx!! Posted at 2009-06-01 02:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx!! Posted at 2009-06-01 02:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
幾靚ar~~ Posted at 2009-05-27 11:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我之前吾得閒ar ma!!  Posted at 2009-05-27 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|