| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 6 月 1 日 星期一  |
兒童節~~~  |
分類: 無聊小事 |
今日係兒童節,點解無禮物收ge,各位識做la~~~~~~
今朝排隊ge時候,見到ar Ye,佢就話雞雞唱首歌卑你聽a
就係到唱: [ 雞雞雞雞雞雞雞~~夢之音樂雞 ]
跟住就到笑,估吾到我竟然可以做到online歌ge主角!! xD
跟住上數學堂,又小測
派左GR,岩岩合格,生物同中史又有8字頭,超開心~~
聽日又要考樂理la,吾識lo,B個識ar
可以幫到我呢隻甘可愛ge小雞 xD!!
[ The EnD ]
|
| 發表時間:2009-06-01 02:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
我都覺!!ha ha Posted at 2009-06-06 09:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
EMaK 於 2009-06-04 07:40 PM 發表:
COMMENT =)
|
網主回覆
Thx!!! Posted at 2009-06-06 09:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
+左你la!!!! Posted at 2009-06-06 09:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx!!! Posted at 2009-06-06 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
彼此彼此la!! Posted at 2009-06-06 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Babi ~~~  Posted at 2009-06-06 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|