| «‹ February 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | |
|
2009 年 6 月 24 日 星期三  |
2009-06-24  |
分類: 無聊小事 |
今日超早起左身, 去我家姐ge畢業禮,超好睇!!!
首先就講左一大堆野先la
講完之後,就頒畢業證書 ^€^
跟住,就開始表演
表演第一ge係樂器,第二都係
跟住唱英文歌,超好聽!!
又做粵劇,超搞笑
又唱合唱歌,[ 明日恩典 ]
不過係配音ge
因為我聽到容祖兒把聲超大聲! xD
~~EnD~~
|
| 發表時間:2009-06-24 09:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Icy107 於 2009-06-27 10:01 PM 發表:
COm2enT`
|
|
|
cute_5 於 2009-06-25 08:51 PM 發表:
配音咁型;?! cMCm;
|
網主回覆
Thx!! Posted at 2009-06-25 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我係由[ 雞星 ]來ga ma! xD
梗係色la! Posted at 2009-06-25 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx!! Posted at 2009-06-25 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
聖XX~~
你估下!! Posted at 2009-06-25 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx!! Posted at 2009-06-25 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|