| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 31 日 星期五  |
2009-07-31  |
分類: 無聊小事 |
今日朝早早餐食"大家樂',Yeah !
不過5知點解甘好彩,佢個冷氣竟然壤左 =O=
因為我好少去,所以就覺得非常之好彩~ xD
跟住佢話入面有冷氣,就入左去坐la
然後經過"義字街"
見到一隻飛行ge 物體係我面前飛過
我初頭以為係<蜻蜓>,咪睇下lo
點知原來係[ 飛曱由 ],見完之後
真係好想嘔 ! -__- 好彩佢沒飛過黎!!
我今日終於開始左我艱苦ge'暑假作業'
我已經做左大字la~ *V*
我要+油ar !!!
有邊個做左英文同數學ar
借黎抄下好wo !
`The EnD`
|
| 發表時間:2009-07-31 09:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cute_5 於 2009-08-03 04:54 PM 發表:
哈哈` d功課都未掂過... cMCm'
|
網主回覆
Thx Comm2nt~ Posted at 2009-08-03 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係!!! Posted at 2009-08-03 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
遲D問人抄la! Posted at 2009-08-03 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
J09S19 於 2009-08-02 07:51 PM 發表:
CM'
|
網主回覆
Thx Comm2nt~ Posted at 2009-08-03 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呵呵 我都做左大字la~~ 曱由 - - 已經好恐怖了- - 仲要係飛ge tim@@
|
網主回覆
我依家都做左la'大字~
係超恐怖呢!!! Posted at 2009-08-01 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
求其la!! Posted at 2009-08-01 11:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你係5係都5洗做ga la!!!
Thx Comm2nt~ Posted at 2009-08-01 11:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
甘好彩隻野冇飛入你個口到.xDD" 暑期作業..暑期作業.. 唉~~~~~~ - Com2ent.
|
網主回覆
錯,係超好彩ar~ xD
未做ar'暑期作業!!
Thx Comm2nt~ Posted at 2009-08-01 11:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
`YEs Posted at 2009-08-01 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|