| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 8 月 22 日 星期六  |
AUG - 22'nD  |
分類: 日常'大'事 |
今日晨甘早去左大6飲茶
因為我ar媽約左朋友,我先去
甘早飲茶,真係好頂隱~
我ar媽個朋友個孫真係好得2 ar!!!
佢係甘陏黎陏去,好難影到佢相
不過,憑我專業攝影師ge資格,梗係影到la~ xD

好得2 ar!!!
跟住去到晏就先番
行到超攰ar~
--END--
|
| 發表時間:2009-08-22 10:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
Thx Comm2nt! Posted at 2009-08-27 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係ar!
甘你呢??? Posted at 2009-08-27 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你CuTe D la~ xD
Thx Comm2nt! Posted at 2009-08-27 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55" Thx Comm2nt~ Posted at 2009-08-25 10:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx Comm2nt~
OK!!! Posted at 2009-08-24 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係ar~ Posted at 2009-08-24 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好耐5見你la!!! Posted at 2009-08-23 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- 你牙媽個朋友個孫 ? - 你牙媽個朋友好老架 ?!
|
網主回覆
係~ OK la 四十有多!! Posted at 2009-08-23 10:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Icy107 於 2009-08-22 10:26 PM 發表:
*v*
|
網主回覆
+3+ Posted at 2009-08-23 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|