| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 8 月 29 日 星期六  |
AUG - 29th  |
分類: 不吐不快 |
唉~諗住今日去註冊應該都Ok ga ma
點知我又5同ar張大班同一班
已經大受打擊la~
仲要係Miss Lee做班主任
又5知佢好5好wo,又5知數學同國文係邊個教
如果國文係牛肉米教,甘就真係Game Over la!!!
好采仲有咩屎同我一班~
ar某人就話'一年者ma, 好快過家'
你梗係甘講la,你又5係當事人
你地仲有邊個係讀J3B ga ?!
--THE END--
|
| 發表時間:2009-08-29 10:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
我都想,但次次你想ge未如你所願!! Posted at 2009-08-31 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx Comm2nt~ Posted at 2009-08-30 09:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cute_5 於 2009-08-30 06:31 PM 發表:
T^T 我都同你一班lo!!! 你唔知... 好傷心...
|
網主回覆
我知ar,我諗住去你Qooza Cm ga
不過我太懶la!!! xD Posted at 2009-08-30 09:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係5係ga!!! Posted at 2009-08-30 09:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
SoR` Posted at 2009-08-30 09:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|