| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 13 日 星期日  |
SEP - 13th  |
分類: 日常'大'事 |
話說牛肉米呢排對我地都Ok 好
甘尋日佢就係到講步行D野
講講下要我地班贊助wo -3-
話大5大,話細5細
我地班就卑佢掠左100大元
佢話高中戈班卑左96.1大元
等陣佢話仲要收埋初二戈D
我無語la~
諗住係佢贊助我地, 點知就掉番轉!!!
不過我地贊助左佢,佢係5係會對我地班仲好~ *V*
今日無所事事,但係超多功課
有排做......
-END-
|
| 發表時間:2009-09-13 04:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係
Yes SIR~ Posted at 2009-09-15 10:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
>33< Posted at 2009-09-15 09:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kEI0v0 於 2009-09-13 10:00 PM 發表:
同 班 cm =]
|
網主回覆
THx Comm2nt!~ Posted at 2009-09-15 09:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Icy107 於 2009-09-13 09:42 PM 發表:
哇 牛肉米要你地贊助佢? 咁都咁ge...
|
網主回覆
He He He
我捐得好少ja~ Posted at 2009-09-15 09:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
甘我地未好5抵!!! Posted at 2009-09-15 09:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唔會囉 初二戈陣 我地贊助比佢 佢都冇對我地好啦 好可憐WO 咁多功課做~ COMMENT"]]
|
網主回覆
係ar,超多功課 ~ Posted at 2009-09-15 09:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
恭喜!恭喜! Posted at 2009-09-15 09:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|