| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2009 年 12 月 13 日 星期日  |
旅行 *V*  |
分類: 無聊小事 |
今日去旅行ar,超早起身
7:20番到學校,一番到去就見到咩屎同張大蕉la~
跟住ar 心幫我地影想!
本來同某人坐ga,因為發生左D事
所以同左咩屎坐,好好玩ar
一過左關就上車,開餐食野
跟住同咩屎狂影相,但因為架車狂震
有D相影左出黎都幾搞笑
去''黃埔軍校'',一個字-----行
搭車搭3個鍾,就為左行
跟住去食飯,同大聯盟一齊食
超佩服威水,食左一個飯都仲話5飽
我地個個食左半個飯都飽la~
食左飯之後坐車去南粵園,全車人都訓晒
去左車粵園之後,就同大聯盟一齊行,行行下失散左
影左好多相ar!
3點半又走la~
我地應該係第一班初中番到澳門ge~ *v*
唉~咩功課都未做過ar,有排做!!!
--END--
|
| 發表時間:2009-12-13 08:57 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
AR34 於 2009-12-13 06:49 PM 發表:
好悶呀...唔覺咩....不過好過返好..你久我白兔糖...屎忽
|
網主回覆
He HE~
遲D卑你ar~ Posted at 2009-12-20 12:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呵呵~ 雞哥你打錯字la~ 南粵園呀~~5係車粵園呀~~
|
網主回覆
睇5到ar~  xD Posted at 2009-12-20 12:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
第2 la~傻仔! Posted at 2009-12-20 12:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
無事ar ma你~ Posted at 2009-12-20 12:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|