| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 12 月 31 日 星期四  |
Dec 31 St  |
分類: 不吐不快 |
今日係2009年ge最後1日~
今朝9點起身,食早餐,然後去鋪頭幫手
跟住去換身分證,個野又話超快就到
點知等左超耐,搞掂晒D資料之後
幫我度高,我有157cm ar,超開心!
度完高就狂印手指模~
晏就又無所事事甘度過
跟住就狂做功課,又5識做
老豆又5卑我去倒數~驚危險
係屋企,好寂寞,有邊個可以安慰我寂寞ge芳心! xD
2009年最後1日都係甘悶,淨係係到打電腦.
仲有幾個鍾頭就到2010 la~
係呢到祝大家
HaPPy NeW YeaR!!!
--END--
|
| 發表時間:2009-12-31 10:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
5緊要,我幫你平反左LA!  Posted at 2010-01-01 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
J09S19 於 2010-01-01 03:35 PM 發表:
得157炸` 我高過你` 哈哈`
|
網主回覆
車!好巴閉ar~ 
我智商高過你未得lo! 
Posted at 2010-01-01 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
FaT-Yo,知道la∼ 
咩我呢年好5生性咩! 
Posted at 2010-01-01 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好ar!!!  Posted at 2010-01-01 01:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-01-01 01:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mm3nt`happi NEW YEAR! =]
|
網主回覆
Thx Comm2nt~
HaPPy NeW YeaR ToO! Posted at 2010-01-01 01:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|