| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 1 月 10 日 星期日  |
Jan 9th 2010  |
分類: 日常'大'事 |
今日測化學,本來溫得好熟
但佢一派左卷,就掉亂晒D計數題~唉
跟住上修學堂,又悶又眼訓!
上T.B.V.堂,ar Miss Lee話教晒囉wo
就幫我地溫番之前係GE ge Grammer.
小息之後上數學,佢係甘講數學ge例題
都5知佢講咩,講完之後又叫我地自己做! -_-
國文堂狂抄問答,抄到手軟
晏就就同左ar 茹去行街,買野
由黑沙環行到高士德~勁AR!
行到腳都軟,跟住又行番去黑沙環
去百佳狂買糖,買左一大包
一路行一路食,都食左一大包~ ^V^
跟住番屋企LA!!!!!
--THE END--
|
| 發表時間:2010-01-10 02:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
Posted at 2010-01-23 11:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
正常ar!xD Posted at 2010-01-23 11:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2010-01-23 11:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
同志'' xD Posted at 2010-01-11 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
 啍~好巴閉!xD Posted at 2010-01-11 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx Comm2nt~ Posted at 2010-01-11 08:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|