| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 1 月 23 日 星期六  |
考完試la~  |
分類: 日常'大'事 |
今日終於考完試la~
終於解放la,呢幾日真係辛苦到ar.
係考英文同數學戈2日,訓得超少.
今日晏就3點就去左買番份禮物補送卑咩屎
買左份野整古下咩屎甘la,不過佢都幾鍾意ge~
係我同Juvina,Bean夾份ga
然後再買左一隻大大大ge唐老鴨公仔
係生日禮物送卑佢,佢開心到爆
跟住大聯盟係麥當勞吹水
甘我地幾個就去廁所整古咩屎
ar 心同威水係出面等,但5知威水點解入左黎
跟住出到去佢同心就嬲爆爆
威水仲把我地整古咩屎份禮物Dum左係人地腳下
威水你自己5覺甘樣好過份ga咩!!!
仲話你好無奈.
跟住我地傾多一陣就番屋企LA!
--THE END--
|
| 發表時間:2010-01-23 11:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
Posted at 2010-01-25 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
今年送!xD Posted at 2010-01-25 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
戈份波波球開心到呀..嗌曬救命tim la..xDD 隻唐老鴨仔真係好大隻KKK 威水5知咩事
|
網主回覆
嘻~嘻~嘻~
開心咪好lo!
可能佢地諗埋左一邊!!! Posted at 2010-01-24 03:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kEI0v0 於 2010-01-24 12:08 AM 發表:
CM(3`!
|
網主回覆
Posted at 2010-01-24 03:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx Comm2nt~ Posted at 2010-01-24 03:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|