今朝就去左元朗整成年人身分證喇... ...
因為約半個月之前就已經預約左 去到就好快搞掂
大約用左45分鐘就已經完成哂所有手續可以走得
之後因為馬會未開(無六合彩/跑馬就中午12點後先開)
所以我就返左屋企先 順便睇下電視 之後大約1點到就去左馬會買
行入面個陣 個保安話歡迎光臨 但係我當時聽得唔係幾清楚
所以以為佢要我出示身分證明文件 我正想伸手去拎時
之後佢又講多句歡迎光臨 我先知道原來係歡迎... ...
總共買左250蚊@o@" 5期-,-