今日無冷氣日,,返到學校,,班房無開冷氣-,-'
好鬼熱-,-"白痴,,,熱到咁都唔開冷氣,,,
跟住就上堂嚕-,-"堂堂都係熱住咁上------
放左學之涕,,,諗起雞仔生日,,,跟住同寧,中,神風去左佢屋企
玩到6點就走嚕,,
晚上因為雞仔問d遊戲既野,,,令到我同佢好返嚕=_=
就又一day