琴晚阿媽今日帶我去買鞋同埋食早餐,,,
10點半俾人叫左起身,,,好眼訓,,,
跟住同阿媽落左街食早餐同埋買野,,
唔可以食牛肉住-_-因為濕毒-_-
所以食左叉燒公仔面-_-
食完就同去買野,,
買左d波褲同埋鞋-_-
跟住阿媽去買菜我就返屋k
返到去門口,,,,oh~_~原來阿爸出左去飲茶,,,等左一陣阿媽返黎嚕,,
跟住就入去打機,,,成日都係屋企超悶,,,本來想去打波,,,
跟住阿媽同我講叫我下午唔好出去,,廢事又起d粒粒,,
跟住就係屋企打左成日機同埋煲火影,,,=]
唉!!聽日要去睇中醫,,,
好似又要去健康檢查,,,唉!功課咪郁過天架-_-,,,唉!!!!
|