琴日同埋前日都唔知打blog,,,算,,由佢
今日上科學果陣,,,去左f5既課堂,,,入到去好正,,如果可以日日係果度咁樣坐同埋上堂就正啦>"<,,普通話筆試,,,悶悶悶!
跟住中文,,之後週會-----悶
6點中左右揚仔話黎我屋企,,,佢就好啦,,今日屯天唔識返學-_-
跟住 上黎我屋企著套校服來-_-我問佢點解,,,佢話幫now拍足球既技術-0-
跟住咁又有2年免費睇now,,,俾佢吹扁左-_-
跟住係度打WE1勝一敗-_-
跟住佢走左嚕,,,咁我就off嚕0_0