今日下晝同fd去左屯門果間UA睇L之終章~最後的23天
本來有6個人去睇,,,入場得返3個人,,,
有2個人去左接人,,遲左黎無睇
有D場景超核凸,,,成塊面有D粒粒,,隻眼有血流出黎好好睇,,,勁嘔.......
L d作動好搞笑,,,
但係無我想像中咁好睇,,L咁就死左,,真係想繼續睇
睇完就去左食野,,,屯市又無野好行,,,SO返屋企
今個新年好悶,,,本來返大陸,,但係都無返到,,後悔,,,
成日都3步無出龜門,,,,悶死