今日原本真係好唔開心o架 不過上左車見到Ayako對我笑, 即刻開心返少少>3< 平時唔係好多一齊傾MSN, 今次都講左[算係]"多啦. 講左D唔開心野. P.S:諗起佢笑個真係唔錯架
由夏令班到e+, 成個人壓力都好大, 對個個人差左, 又係唔知錯係邊. -------------------------------------------- 第一個星期因為自己失言在先, 雖然自己最後當冇事, 但係心入面好唔安樂. ------------------ ------------------ FD哥D又唔知自己做乜對佢地心淡, 做左D唔好嘅舉......(閱讀全文)
下晝2點幾先出去 超曬lr又未到夏天咁Q熱,仆街!!! 陪琪去左rosario攞報名表 ,,,就去左影貼樂園啦 諗返起小學哥次同周X婷黎 之後都冇再去lu... 咁耐冇影, 所以都影得唔好......(閱讀全文)