-[]-

2011 年 9 月 2 日  星期五   晴天


2011/9/2 分類: 未分類

今日原本真係好唔開心o架
不過上左車見到Ayako對我笑,
即刻開心返少少>3<

平時唔係好多一齊傾MSN,
今次都講左[算係]"多啦.
講左D唔開心野.

P.S:諗起佢笑個真係唔錯架




2011 年 7 月 22 日  星期五   晴天


今個月都唔知自己做緊乜 鬱悶 分類: 未分類

 由夏令班到e+,
成個人壓力都好大,
對個個人差左,
又係唔知錯係邊.
--------------------------------------------
第一個星期因為自己失言在先,
雖然自己最後當冇事,
但係心入面好唔安樂.
------------------    ------------------
FD哥D又唔知自己做乜對佢地心淡,
做左D唔好嘅舉......

(閱讀全文)




2011 年 3 月 21 日  星期一   晴天


今日第1次同琪影貼呀^^ 分類: 其他

下晝2點幾先出去
超曬lr又未到夏天咁Q熱,仆街!!!

陪琪去左rosario攞報名表
,,,就去左影貼樂園
諗返起小學哥次同周X婷黎
之後都冇再去lu...


咁耐冇影,
所以都影得唔好......

(閱讀全文)



1 | 2 | »