TsZ_ChiNG[凍]gag日誌
我有空都會打下發生左咩..又會同你地講講我的生活..
好幸福a@@嘻
多留c.M喔~
xDD``
[多多指教]
2008 年 11 月 13 日  星期四   寒冷


我都5知打咩好~ 呆滯 分類: 未分類

今日因為差五多冬天~so 好冰凍~

今日好鬼早就起左身~[06:45]

我都5知點解~哈~yoyo

我整左好多野因冇野做~

我7:30就出左門口~

慢慢地行~[慢慢慢慢慢,,,,,,]

p.s.我的最好的姐妹~5好意思冇等你地{不過你地之前都冇等我=.=嬲}

我返到sch.就即刻做功課[giu]唉~i dont like that~

早會~有詩高勁八棗獻屍~好累DE NA~

之前ENG堂~無拉拉比人屈我食野~好彩之後冇事~[呵~=X=汗]

之後PE~YO I LOVEN IT~!!

心心PE~BUT我地要跳高+遠~

YO

我一D都5識=.=|||

之後IS同PTH~

悶襯我牙!!

比人話我平=,=[激嬲!!]

不過..我都5係好平姐~

係D人睇5到~[注意!!我冇自欺欺人的!是事實來的^^]

之後LUNCH..

我出左街食=.=

發生左D野[不能說的MIMI]哈

好悶NA~

之後要整個咩咩通識野~

好廢的NA~

放學之後要練波!

好累=.=

返到HOME都成6:30~

我沖完涼食完飯睇左陣TV就打LE篇東西~~

YOYO

 

P.S 我好耐打~真的好SORY^^''

我遲D出CAMP~SO..又打5到 SOR的

 

2008 年 10 月 3 日  星期五   陰晴不定


^^^^^^哈^^^^^^ 滿足 分類: 未分類

今日..

我出門口之前..

我媽話''會落雨牙!!!''

搞到我要拎把遮~[好xx]

返學..

第一二堂都係中文堂..

我要去隔離班上堂~=3=~

之後通識牙..

個老師講野..我覺得好咩牙~

感覺五太好

之後eng堂~

要背默[so sad]

題目是為:[my father]

=.=差d溜左有一句{好彩}

之後係地理...............

~`~

悶的

~lunch~

栗米長通粉+凍到變沙冰o既麥精~

之後我同朋友玩左陣~

佢講左d野~

我同佢嘈左嘈~玩的~

5小心整到佢~

~對5住牙~

之後有個人好慘~~

慘慘慘慘慘慘..

點慘呢~

5記得啦~

總之佢好慘啦``

之後hist堂~

悶~

我都快訓著了~

放左學之後~

我去左禮堂個書展~

我個朋友買左本咩咩''我和狗狗的十個約定~

隻狗仔好可愛^^

之後返左家

之後打左尼篇野~

2008 年 10 月 2 日  星期四   陰晴不定


開心 開心 分類: 未分類

今日天氣本來係好好o既..

但放學果陣落左幾滴雨~

今日第一堂係maths..

竟然冇派quiz=.=[x]]

之後rsc[宗教]~悶~

之後有is[科學]..

個老師好似哄細路甘bb聲甘同我地講野~

哈..我dictation100分牙^^

之後eng堂..........

還ok吧!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i

之後lunch~~

食五香肉丁米粉+蘋果綠~

食得好慢..

之後因為我係eng堂同我的朋友玩遊戲~

!輸左i

搞到我要係2a同2b班o既窗口度拍晒手甘跳~

好瘀牙牙牙~

之後music.....

有老師監堂=.=

 



ChiNG_TRacY7
暱稱: T*s2_ ̄晴﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
哈哈
我不是平原~啊!![ps:我...
哈~我會出camp去~
我都5知打咩好~
^^^^^^哈^^^^^^
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 45
今日人氣: 0
累積人氣: 2007
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed