今日因為差五多冬天~so 好冰凍~
今日好鬼早就起左身~[06:45]
我都5知點解~哈~yoyo
我整左好多野因冇野做~
我7:30就出左門口~
慢慢地行~[慢慢慢慢慢,,,,,,]
p.s.我的最好的姐妹~5好意思冇等你地{不過你地之前都冇等我=.=嬲}
我返到sch.就即刻做功課[giu]唉~i dont like that~
早會~有詩高勁八棗獻屍~好累DE NA~
之前ENG堂~無拉拉比人屈我食野~好彩之後冇事~[呵~=X=汗]
之後PE~YO I LOVEN IT~!!
心心PE~BUT我地要跳高+遠~
YO
我一D都5識=.=|||
之後IS同PTH~
悶襯我牙!!
比人話我平=,=[激嬲!!]
不過..我都5係好平姐~
係D人睇5到~[注意!!我冇自欺欺人的!是事實來的^^]
之後LUNCH..
我出左街食=.=
發生左D野[不能說的MIMI]哈
好悶NA~
之後要整個咩咩通識野~
好廢的NA~
放學之後要練波!
好累=.=
返到HOME都成6:30~
我沖完涼食完飯睇左陣TV就打LE篇東西~~
YOYO
P.S 我好耐打~真的好SORY^^''
我遲D出CAMP~SO..又打5到 SOR的
|