依加10:17p.m.我o既生日就快完啦![=.=]
我今日1:10p.m.先起身..[因為琴日打完波好累]
2:00要打波..本身諗住3點鐘早走[奸]..點知都係冇甘做.因打波起碼可以打發下時間..
今日幾sad下[唉]除左我屋企人年年都一樣甘同我慶祝之外..就剩係得兩個朋友同我講生日快樂~
好寂寞~
所以我一定會同我O既朋友講生日快樂..因為冇人係自己生日O既時候講生日快樂係好5開心..
算啦!我聽日都會同我的朋友出街~可能會買寄居蟹..
暑假開始左..中一完左..生日都就快完..
沖涼啦..8
|