| Ching0105 |
|
暱稱: ★∼『Ching』∼★ 國家: 香港 地區: 南區 |
| MORE... |
|
2009 年 4 月 25 日 星期六  |
就黎測驗啦!!?  |
分類: 未分類 |
下個禮拜真係有好多野要溫呀><"
禮拜一 :
科學測
中文默
同埋英文測Grammar
禮拜二 :
科學默(5肯定)
英文默
禮拜三 :
暫時諗到
好似都冇咩野…
禮拜四 :
中文測
英文測
禮拜五 :
勞動節
過九龍玩…
祝大家勞動節快樂!!
有錯或有漏千期唔好懶我喔!?
|
|
|
tik060 於 2009-05-02 07:30 PM 發表:
C0mmEnT`
|
網主回覆
Thx"' Posted at 2009-05-05 03:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
maylai 於 2009-05-01 10:05 PM 發表:
雖然測完驗... 但係...係新會商會陳白沙紀念中學過得太吾開心 就算玩都吾可以放鬆心情... 你都係帶我去國金跳樓LA~
|
網主回覆
Posted at 2009-05-05 03:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
maylai 於 2009-05-01 10:05 PM 發表:
雖然測完驗... 但係...係新會商會陳白沙紀念中學過得太吾開心 就算玩都吾可以放鬆心情... 你都係帶我去國全金跳樓LA~
|
網主回覆
Posted at 2009-05-05 03:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
maylai 於 2009-05-01 10:04 PM 發表:
雖然測完驗... 但係...係新會商會陳白沙紀念中學過得太吾開心 就算玩都吾可以放鬆心情... 你都係帶我去國全跳樓LA~
|
網主回覆
Posted at 2009-05-05 03:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55
Posted at 2009-05-05 03:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx" Posted at 2009-05-05 03:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
edwin3 於 2009-05-01 09:26 AM 發表:
完曬所以野..緊係要玩盡佢啦
|
網主回覆
都係好悶,5知玩乜... ...好悶牙!!? Posted at 2009-05-05 03:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都認同
Posted at 2009-05-05 03:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx"" Posted at 2009-04-30 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
maylai 於 2009-04-27 11:20 PM 發表:
快D呀!! 我好期待!!! 我上咗天堂之後一定會幫你考到好成績!!!
|
網主回覆
可惜已經考左la~~..
仲好差天==" 
Posted at 2009-04-30 05:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|