2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


2006-10-01 分類: 未分類

好開心呀..有3日假期呀!!

可以訓晏d,,嘻嘻..

星期五便服日..

果果到穿曬便服返黎,,

唯獨Gigi,,算啦..

Karen話我件33同d短褲好靚喎..

係咩??!!多謝曬...

中文堂時,,我同Jenny同Karen(唔知Ava有冇..)

傾計啦...死人何老妖話我地四個唔好傾計喎..

我地好細聲咋..

大把人係都傾計,,訓覺啦..

你又唔話佢地..係要話我地'''

估到你會話俾Mrs Wong聽ga la..

話啦..驚你呀!!

最多我考好d..唔會衰俾你地睇,,哼....

->我個fd個xanga,,上中文..同+容..貞玩粉筆..搽落隻手度之後hi落人地度..

都只係好短時間..唔夠一分鐘=3=

比何老妖見到.!!.其實我地都唔嘈  !!.\/.

又o係度屈我地話成日都傾計..!!邊有呀-_-

又話佢等陣同mrs wong食飯..一定會同佢講喎= =

洗唔洗咁呀 !!用佢來嚇我地牙??! cheap精cheap精  !!

好唔''手居''呀 !! -___________-

返到去..真係比 mrs wong 鬧 T^T

佢問女班長我地上中文堂既情況係點..><

佢話上堂既時候唔嘈

但佢唔信..咁真係唔嘈喎 !

如果係嘈既話..maths堂算係咩呀/3\

我地唔想累埋佢..自己自首了-_-

點知MRS WONG話''何老師已經話左比我聽係邊個啦''=0=

咁即係點..><?!

唉 !!唉 !!

放左學..present poem,,

有d超好笑呀!!笑死我..(Draco..你好勇呀!!)

有d present得好好..

而我地..自己係咁笑,,

我仲讀錯左..死啦..

瘀爆呀!!

放學同Draco一齊搭小巴走..

$5呀~~貴輕鐵咁多...

 

d功課都做得7788啦..

唔識果d就返到去慢慢..."參"考下啦..

嘻嘻..

唉"有係時候要調位啦...

唔知同who坐呢??

好驚呀!!Karen,,好唔捨得你呀~~

返到去..發覺真係無曬學生相..

唉..唯有星期二放學去影啦,,

無理由無啦啦著住校服出街ga??

 

好想快d 7/10呀!!

BBQ呀~~嘻嘻,,

仲番多4日學就到啦``






訪客留言 (返回 Ching9212 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ching9212
暱稱: ++CHIN G**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-07
相** 環球嘉年華..
2007-02-03
2007-01-31
環球嘉年華*`'
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
++my xanga**
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 48
今日人氣: 3
累積人氣: 1691
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed