好開心呀..有3日假期呀!!
可以訓晏d,,嘻嘻..
星期五便服日..
果果到穿曬便服返黎,,
唯獨Gigi,,算啦..
Karen話我件33同d短褲好靚喎..
係咩??!!多謝曬...
中文堂時,,我同Jenny同Karen(唔知Ava有冇..)
傾計啦...死人何老妖話我地四個唔好傾計喎..
我地好細聲咋..
大把人係都傾計,,訓覺啦..
你又唔話佢地..係要話我地'''
估到你會話俾Mrs Wong聽ga la..
話啦..驚你呀!!
最多我考好d..唔會衰俾你地睇,,哼....
->我個fd個xanga,,上中文..同+容..貞玩粉筆..搽落隻手度之後hi落人地度..
都只係好短時間..唔夠一分鐘=3=
比何老妖見到.!!.其實我地都唔嘈 !!.\/.
又o係度屈我地話成日都傾計..!!邊有呀-_-
又話佢等陣同mrs wong食飯..一定會同佢講喎= =
洗唔洗咁呀 !!用佢來嚇我地牙??! cheap精cheap精 !!
好唔''手居''呀 !! -___________-
返到去..真係比 mrs wong 鬧 T^T
佢問女班長我地上中文堂既情況係點..><
佢話上堂既時候唔嘈
但佢唔信..咁真係唔嘈喎 !
如果係嘈既話..maths堂算係咩呀/3\
我地唔想累埋佢..自己自首了-_-
點知MRS WONG話''何老師已經話左比我聽係邊個啦''=0=
咁即係點..><?!
唉 !!唉 !!
放左學..present poem,,
有d超好笑呀!!笑死我..(Draco..你好勇呀!!)
有d present得好好..
而我地..自己係咁笑,,
我仲讀錯左..死啦..
瘀爆呀!!
放學同Draco一齊搭小巴走..
$5呀~~貴輕鐵咁多...
d功課都做得7788啦..
唔識果d就返到去慢慢..."參"考下啦..
嘻嘻..
唉"有係時候要調位啦...
唔知同who坐呢??
好驚呀!!Karen,,好唔捨得你呀~~
返到去..發覺真係無曬學生相..
唉..唯有星期二放學去影啦,,
無理由無啦啦著住校服出街ga??
好想快d 7/10呀!!
BBQ呀~~嘻嘻,,
仲番多4日學就到啦``
|