今日放左學之後,,
返到屋企..接到一個令我又驚又喜ge電話,,
Carol打電話俾我..提早同我講生日快樂,,
好開心呀,,佢仲記得..
我地仲約埋一齊星期六同家晴三個人出街玩..
--------------------------------------------------
想唱pretty boy多於唱愛是不保留..
到依家,,都唔知我地班唱乜..
唉"
最近唔多想打blog..