2006 年 10 月 3 日 星期二  |
調左位啦**]]  |
分類: 未分類 |
今日調位啦...
唉..真係好唔捨得Karen呀~~
回想係同Karen坐ge日子....(嘻嘻:])
係幾咁開心,,愉快呀!!
可惜佢坐最左...我就坐最右,,
遠得很呀...
我今日一返到去,,
發覺Nat Nat做乜坐到咁前ge??
先知一早已經調左位啦..
睇睇張座位表先...
原來係同Catherine坐呀!!
都好開心呀...
Catherine,,請多多指教呀**嘻嘻XD
不過怕騷擾到佢上堂,,
so無傾計...(係咪好乖呢??哈哈")
而坐我前面ge隔離係Annie呀!!
好正呀~~
而我地後面ge就係.....唔好提啦,,,
唉,,好想坐最後呀~~
(我咁高都坐唔到最後,,,唉"廢事阻住我後面果兩個睇野啦....)
普通話堂唔記得帶書...
好彩Joyce幫我問隔離班借..Thx```
放左學..Annie陪我去影學生相,,
影得都ok啦..
聽日先有得拎,,
$5蚊..不過唔知幾多張呢??
果個人ge服務態度真係...唉"
唔好提啦...
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|