2006 年 10 月 4 日 星期三  |
| 2006-10-04 |
分類: 未分類 |
今日一早返到學校,,
(咁早..為左乜??!!)
咪果個news ge功課囉..
個個睇到,,係我睇唔到..
cheap精呀!!
唔係真係要去mmlc到睇呀??!!
次次都係咁..唔想呀... >^<
不過無計啦"唉...
真係慘呀...
catherine又無返..自己一個人坐,,
悶到嘔呀..你知我啦,,
唔講野..會悶到我死ga ma~~
哽..好彩佢聽日會返番姐...
數學得68分..又要留低補..
仲要留兩次添..死啦佢!!
差兩分就唔洗留ga la!!
英文默書60分,,到好過唔合格...
不過佢又話全班星期三再dictation過..
唉..唔記得曬,,又要再溫..
唔知係默番果兩段定佢再"簡"過呀??
咁又唔知洗唔洗默unseen呢??
who can tell me??
今日唔記得擦黑板..
俾mrs wong發現,,
又要罰多一日..唉"
真可憐呀我..之前果幾日仲記得ga~~
唉"聽日又要早返..
默咩adverb喎..
唉..聽日返到去先溫啦...
(今日唉左好多次啦...唉")
(又黎??!!)
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|