今日IH堂,,
miss chung有野做..
唔得閒上堂..
so我地成堂都無miss係課室,,
超正呀!!冇人管住曬..
初時幾驚會有代課miss上堂呀..
(等別係mrs wong呀")
好彩...
之後12:00pm..以為落堂,,去食飯...
點知後來先知今日係星期五..
12:25pm先放lunch..
超失望..唯有繼續坐番低..上maths堂啦..
唉....
Science堂,,唔洗上去..
Art堂..玩winnie話佢同jason結婚,,
我做伴娘..kevin做伴郎,,
(好彩伴娘同伴郎係無野姐..哇哈哈")
karen同natalie做證婚人..
draco做神父..
gigi做二奶..zero做姦夫喎,,
哈哈"好搞笑呀!!
之後我係個地球上又有個國家..
正呀!!!係我最大ga..
哈哈..
------------------------------------------------------------------
夜晚,,打電話俾表妹問佢聽日黎唔黎BBQ..
佢話要補課喎..唔黎得..(唔係掛..中秋放假都要人補課!!)
之後我地見得閒..咪今晚燒lo,,
勁難整著d炭lo..不過幾經辛苦,,
終於大功告成啦..
燒得啦!!當然燒我最愛ge雞翼啦..
yummy yummy...
之後又燒芝士腸..豬扒and so on...
10:30pm啦..
燒完..沖個靚涼先..
睇下電視..「更上一層樓」..
講元朗d唐樓..喂~唔該可唔可以講
元朗d靚樓呀(such as 綠悅..超靚呀!!)
你講元朗d唐樓..搞到元朗好似好cheap咁..
|