今日無食晏晝飯..
因為尋日燒唔曬,,
今日咪又燒過lo~~
好好味呀!!
特別係雞翼..芝士腸..豬頸肉and綿花糖,,
正呀!!
話咁快..燒左about4個鐘喇..又燒完lu~~
跟住online..
咦?!mrs wong send左封email黎喎..
係個story黎ge..
我初初以為係鬼故黎,,
嚇得我呀!!
諗諗下發覺佢一定唔會send鬼故俾我地..
原來係叫我地唔好講d information俾d人聽(上網ge時候),,
其實雖然mrs wong好嚴..好惡,,
但佢係好錫我地,,好關心我地ge...
唉~玩完仲要做埋果張語文活動呀!!
慘...
好啦..俾個謎語你地估下啦:
哈利波特逃學 (猜一個四字成語)
哈哈..你地估下啦"
|