2006 年 10 月 10 日  星期二   晴天


2006-10-10 分類: 未分類

尋日放左學,,

全班俾mrs wong叫左去睇film..

原來果套film係花木蘭(disney版)..

幾好睇..不過有d人話好悶,,唔鍾意..

但我覺得唔錯呀~~

幾正呀"

今日返到去..

無改newspaper cutting..

o拿 o拿 淋問我前面果個借黎改番先..

gramma bk..咁唔好彩,,

我要幫人改..食屎囉..

慘"慘"慘"

但係有d改左錯,,

但我已經派番曬俾人啦..

點算好呢??點算好??

IH堂..test,,唔係好識..

溫左果d又唔出..唔溫果d又出喎,,

頂..希望miss chung大方d..

當我岩啦..

食飯..去左生活知味,,

諗住佢會無位啦..咁遲,,

點知有位喎..真神奇呀~~

原來維苑搬左去以前百佳果度..

怪唔之得啦...

 

 

---------------------------------------------------

呢掛唔知點解好多野諗,,

諗左好多日啦..

好煩"已經盡量唔去諗..

但係又會諗番..

唉..再係咁,,d成績就係咁下跌啦..

要努力d讀書..Christine,,你唔好再諗啦~~






訪客留言 (返回 Ching9212 的日誌)


[慧盈] 於 2006-10-11 07:33 PM 發表:
蕙貞 ! 點啊諗咩諗都咁入神啊!?
唔係諗男仔掛 !
諗到我生日都唔記得 -3-
記得比心機讀書啊 !
最後記得去我日記留CM !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

諗咩??!!
唔話你知..
只有天知..地知..我知,,就無人知啦"
嘻嘻^^
係bor!!你生日喎~
仲諗住係9/10俾個驚喜你添..
之前仲記得ga..
鬼咩..諗野諗到入曬神,,
又多功課喎..
真係sorry呀..
咁我係度補講"Happy Birthday"啦..
嗯"我會比心機讀書ga la..
Posted at 2006-10-11 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ching9212
暱稱: ++CHIN G**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-07
相** 環球嘉年華..
2007-02-03
2007-01-31
環球嘉年華*`'
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
++my xanga**
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 48
今日人氣: 1
累積人氣: 1885
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed