今日IH堂,,
唔乜點上堂..
miss chung淨係係度講星期三果個trip,,
好yeah!!星期三全日唔洗返學...
正呀!!不過要著住套PE衫返學,,
好kai囉~~>^<
死得啦~~有邊個可以同我一齊返學呀果日??
陪下我啦~~
遲d IH仲好似話會去同d 3-5歲ge小朋友(幼稚園小朋友)玩呀!!
正爆呀~~好yeah..
不過俾annie同catherine嚇親,,
話d小朋友會傳染手足口病喎~~
Science堂,,捉草蜢做實驗..
好恐怖呀!!果個人問我試唔試,,
咪搞我..梗係唔試啦~~
好生猛..大隻呀!!
lunch ge時候,,
去B仔見到以前ge小學同學----廖佩賢,,
不過我無叫佢,,癈事佢唔記得我..
咁咪超瘀lo..佢個樣都係無乜點變"
一樣咁靚,,
之前又見到黃愛盈..不過我都係無叫到佢,,
原因一樣,,
再之前又見到以前係小學彈結他ge袁老師..= ="
放學之後陪annie上完library之後,,
同draco一齊走,,
我同佢都買左件"妹"蕃薯食..
麻麻地..自己整d好食d..
返到屋企,,睇報紙..
見到berryz工房ge千奈美(14歲),,
話網上流傳好似唔知同邊鬼個明星(唔記得佢叫咩名)有野..
仲話同未成年少女乜乜乜,,唔鬼記得啦!!
唔係掛..14咋千奈美,,
同我咁大就..oh no,,唔知真定假呢??
唔係掛??!!夏燒雅同梨沙子咪仲靚女!!
好多功課做呀!!>^<
|