2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


2006-10-13 分類: 未分類

今日IH堂,,

唔乜點上堂..

miss chung淨係係度講星期三果個trip,,

好yeah!!星期三全日唔洗返學...

正呀!!不過要著住套PE衫返學,,

好kai囉~~>^<

死得啦~~有邊個可以同我一齊返學呀果日??

陪下我啦~~

遲d IH仲好似話會去同d 3-5歲ge小朋友(幼稚園小朋友)玩呀!!

正爆呀~~好yeah..

不過俾annie同catherine嚇親,,

話d小朋友會傳染手足口病喎~~

Science堂,,捉草蜢做實驗..

好恐怖呀!!果個人問我試唔試,,

咪搞我..梗係唔試啦~~

好生猛..大隻呀!!

lunch ge時候,,

去B仔見到以前ge小學同學----廖佩賢,,

不過我無叫佢,,癈事佢唔記得我..

咁咪超瘀lo..佢個樣都係無乜點變"

一樣咁靚,,

之前又見到黃愛盈..不過我都係無叫到佢,,

原因一樣,,

再之前又見到以前係小學彈結他ge袁老師..= ="

放學之後陪annie上完library之後,,

同draco一齊走,,

我同佢都買左件"妹"蕃薯食..

麻麻地..自己整d好食d..

返到屋企,,睇報紙..

見到berryz工房ge千奈美(14歲),,

話網上流傳好似唔知同邊鬼個明星(唔記得佢叫咩名)有野..

仲話同未成年少女乜乜乜,,唔鬼記得啦!!

唔係掛..14咋千奈美,,

同我咁大就..oh no,,唔知真定假呢??

唔係掛??!!夏燒雅同梨沙子咪仲靚女!!

好多功課做呀!!>^<






訪客留言 (返回 Ching9212 的日誌)


[慧盈] 於 2006-10-13 10:56 PM 發表:
蕙貞!又係我喇 ..
唔洗你叫都黎 -口-
幾好人啊 !
你都記得多d幫我留言啊 ..
次次話留都冇ga!
多功課做就比d心機啊 !
多做多好 .. 嘻嘻!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔唔..你真係好人啦..
哈哈"
我都有諗住去你個blog都留cm ga..
不過都唔知你yahoo個blog點留cm ge"
試左勁多次啦!!
我都唔想ga~
唔係掛..功課多做多好??!!
咪講笑啦..你試下呀!!
做死人啦!!
不過無論如何,,
我點到會比心機ga!!
Posted at 2006-10-14 08:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ching9212
暱稱: ++CHIN G**
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2007-02-07
相** 環球嘉年華..
2007-02-03
2007-01-31
環球嘉年華*`'
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
++my xanga**
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 48
今日人氣: 18
累積人氣: 1706
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed