2006 年 10 月 14 日 星期六  |
| 2006-10-14 |
分類: 未分類 |
今日訓到晏一晏,,
成10:00am先起身..正呀..爽呀!!
照舊..起身擦牙之後,,
睇報紙..唔唔..精彩精彩,,
睇完又要開始做功課啦~~ >^<
慘..
上網..catherine叫我做埋個maths project,,
好啦..幾經辛苦..終於完成啦..
beautiful" 嘩..果d分數超難整,,
哈哈..不過我咁聰明,,又點會整唔到呀!!
唔錯唔錯"
catherine話佢整d背景喎..
ok..無問題 /\/\
|
|
|
yi7086 於 2006-10-15 11:24 AM 發表:
hihi......好耐無幫你留言喇...
sor喔.....
唉...好耐無見你喇..
都中未睇過你換左眼鏡個樣.....
中有牙...去多d我個日記留言啦..
吾記得左個密就問我啦..
我成日都on咖.../\/\
吾講咁多喇..
出街食野..
886
|
網主回覆
HI..你黎左啦,,
你真係好耐無幫我留言啦..
咁你又唔洗sor,,
以後留多d咪得囉"係咪??
係呀,,我本來都想去你個blog到留言ga..
不過我又唔記得左個密碼"
so......
想睇我換左眼鏡個樣??!!
咪有係咁...樣衰,,
一係我地搵日約埋成班fd一齊出黎聚下舊..探下d老師呀..
好冇??
不過時間要到時話過你知... Posted at 2006-10-15 04:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[慧盈] 於 2006-10-14 10:33 PM 發表:
蕙貞 .. 比心機啊 !
如果我有你咁叻就好啦 ..
可惜 ! 係循中都算唔錯 !
如果去你果間到 !
唔包尾都算好彩 -口-
我個blog要登入先留得cm咖跛 .
記得算下喇 ..
有有時間我就黎留言咖喇 !
唔好覺得煩就得喇!
|
網主回覆
我一d都唔叻,,
你都唔差ge"
ok,,
得閒會去下你個blog到留cm ga la~~
Posted at 2006-10-15 04:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|