今日7:50am約左annie同catherine一齊返,,
點知遲到左5分鐘..sorry呀!!
初時以為佢地已經走左..
原來annie仲係到等..sorry呀!!
catherine都遲到..我同佢同一個時間到呀!!
哈哈"
返到去原來仲未知道今日調位同邊個坐..
好yeah``又可以同catherine坐耐d啦~~
then去hall到食早餐
(今日係有營早餐日呀..被迫參加左==")
個包好乾..條蕉好...唉~
IH堂..drama,,
我地到present得唔錯ge..
中文堂..張嘉真超搞野lo..
好難係呢到講,,要睇到成個過程先好笑..
講起到想笑..之前笑到流眼淚呀..
12:25pm..調左位啦..
d男仔全部俾mrs wong調曬同d女仔坐,,
(唔係話mrs wong唔鍾意d女仔同男仔坐咩??)
我好彩唔洗同男仔坐姐..
我同黃紫程坐..都ok呀!!!
maths堂test..
無溫過..maths同IH ge test實死曬"
英文堂..畫comic..
唔錯唔錯..不過d女仔同男仔坐就慘d,,
好彩姐..
之後desert voices比賽..
唔公平呀..
我地仲好過2B啦..做馬ge..
之後放學,,我annie走..
而我仲要等draco呀..咁鬼ga..>^<
rachel..生日快樂呀!!
|