2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


2006-11-03 分類: 未分類

今日英文堂,,

mrs wong俾左d關於war ge野俾我地睇,,

d人好慘呀...

音樂堂,,miss so無返..

正呀..

可以做少d功課,,

代課果個阿sir好搞野..

我地咁嘈..都話我地班好乖,,好靜..=="

可能佢平時教果d班好嘈啦..^^

PE堂..有係跨欄..

最高果個跳唔過,,好瘀囉"

Then電腦堂..果個阿sir又冇返,,

好正呀..有可以做少d功課啦"

同natalie,,karen,,阿鰓佢地傾計..

唉~不過開心ge時間..話咁快就完lu~

中文堂,,完左之後..

阿鰓以為何老妖走左..

大大聲講..好眼訓呀!!

點知發覺何老妖未走..

超瘀..唔知何老妖聽唔聽到呢?

放左學同natalie & karen買野準備探幼稚園小朋友..

買完之後..返課室傾埋d野,,

傾到6:10..mrs wong見到就走過黎問喇,,

之後佢走左..我地都仲未走,,

不過課室仲有好多人都係度傾準備探幼稚園小朋友D野..






訪客留言 (返回 Ching9212 的日誌)


[慧盈] 於 2006-11-03 09:12 PM 發表:
哇 -口-

蕙貞!咩你音樂同埋電腦都有功課!?

唔怪得你話多功課啦!

我朗誦一定會比心機咖喇..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係呀!!
 
我係話我可以係果堂到,,
 
做下d其他科ge功課..
 
做少d..返屋企咪做少d囉..
 
不過功課就真係好多下喇..
 
唔唔"你要加油呀!!我支持你呀..努力喔"  ^口^
Posted at 2006-11-04 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ching9212
暱稱: ++CHIN G**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-07
相** 環球嘉年華..
2007-02-03
2007-01-31
環球嘉年華*`'
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
++my xanga**
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 48
今日人氣: 12
累積人氣: 1724
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed