今日英文堂,,
mrs wong俾左d關於war ge野俾我地睇,,
d人好慘呀...
音樂堂,,miss so無返..
正呀..
可以做少d功課,,
代課果個阿sir好搞野..
我地咁嘈..都話我地班好乖,,好靜..=="
可能佢平時教果d班好嘈啦..^^
PE堂..有係跨欄..
最高果個跳唔過,,好瘀囉"
Then電腦堂..果個阿sir又冇返,,
好正呀..有可以做少d功課啦"
同natalie,,karen,,阿鰓佢地傾計..
唉~不過開心ge時間..話咁快就完lu~
中文堂,,完左之後..
阿鰓以為何老妖走左..
大大聲講..好眼訓呀!!
點知發覺何老妖未走..
超瘀..唔知何老妖聽唔聽到呢?
放左學同natalie & karen買野準備探幼稚園小朋友..
買完之後..返課室傾埋d野,,
傾到6:10..mrs wong見到就走過黎問喇,,
之後佢走左..我地都仲未走,,
不過課室仲有好多人都係度傾準備探幼稚園小朋友D野..
|