2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


2006-11-04 分類: 未分類

今日1:15pm出左去,,

約左natalie..karen..cynthia and ava

係自修室整IH d野..

一面整,,一面傾計..好正呀!!

整到3:00pm,,關sir入黎問..

「你地今日返黎做乜??」

karen就話:「整IH ge野。」

佢又問我你係咪呢間學校..

下..我唔係呢間學校,,咁係邊間呀"

之後又問我咩班..

「2B班。」我答"

乜我果樣又成熟咩??!!

我d fd話我個樣又成熟喎..>^<

之後佢話我地要換番套校服

同"摘"番d頭髮先可以返學校喎..

咁我地咪走lo..

陪natalie買野..

but買唔到..

之後去千色行..見到rachel,,

咁岩ge~~

跟住又見到draco..又咁岩ge!!

之後去tomato到,,

同natalie夾錢買左一隻史迪仔俾winnie做生日禮物,,

成$139呀..

之後行到4:30pm就走喇!!






訪客留言 (返回 Ching9212 的日誌)


YinG06303 於 2006-11-06 06:25 PM 發表:
我都覺得你個樣唔係好成熟姐..

不過係UGLY *

講笑咋..你當然係BEAUTIFUL啦!

呢個就唔係講笑喇..

下次!記得先好呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉,,我個樣一d都唔成熟..
唔要咁老呀!!
>^<"你話我UGLY..我信你講真ga..
都唔知邊句先係真心話..><"
ok..下次我會記得ga啦..
咁你呢..
又記唔記得我幾時生日呀??
你識做啦..哈哈"
Posted at 2006-11-06 07:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



[慧盈] 於 2006-11-04 10:32 PM 發表:
蕙貞__你又成熟左呀!?

唔好咁成熟呀!要後生D呀..

份禮物咁貴*

我地無ga!?

點計先!?(講笑)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉"我都想個樣後生d呀!!
但我自己又唔覺得自己個樣好成熟喎~~
你覺得呢??
個樣成唔成熟唔緊要,,
最緊要靚姐..係咪??哈哈~~
講笑姐..我個樣都唔靚!!
 
本來你生日我都有諗住同你慶祝ga..
but都左果一日又唔記得左..sor sor呀"
下次啦..
Posted at 2006-11-05 03:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ching9212
暱稱: ++CHIN G**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-07
相** 環球嘉年華..
2007-02-03
2007-01-31
環球嘉年華*`'
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
++my xanga**
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 48
今日人氣: 26
累積人氣: 1847
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed