2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


2006-11-06 分類: 未分類

science堂..

開學咁多堂,,咁多堂以黎都無聽過書..

星期一就要test啦..

唯有死溫爛溫啦!!唔係點呀~~

英文GE FORM TEST,,33/50分..

慘..錯果d全部都好唔底lo..

winnie勁啦..47/50分!!

IH堂去佛教慈光幼稚園到同d小朋友玩..

見到循中..如果見到慧盈,,婉儀佢地就好啦!!

可惜..不過佢地都未必認得我..

d小朋友好靜..but好可愛..

走之後,,仲有一杯橙汁飲同送左一本簿俾我地..

真係好啦!!

星期三pinic..聽日要去買BBQ d野啦..

唔講咁多..仲未做曬d功課呀!!

做功課先..






訪客留言 (返回 Ching9212 的日誌)


{婉儀} 於 2006-11-07 09:26 PM 發表:
點會5認得你.....不知幾想見到你牙...=v=....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好啦..搵日得閒一定出黎玩ge..
不過依家真係超多野做囉..sor sor..
Posted at 2006-11-08 04:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



[慧盈] 於 2006-11-07 06:22 PM 發表:
仲有呀!

頭先唔記得講..

你係2月生日咖ma *

到時一定記得咖=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

(2 月幾多日呀??)
唔唔..咁你要記得啦,,
唔好好似我咁..
之前仲記得..
之後到左果日又唔記得呀!!
Posted at 2006-11-08 04:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



[慧盈] 於 2006-11-07 06:20 PM 發表:
點會呢!

我一定認得你ga ..

間野就係我地好近咋跛*

可惜!

橙汁!? 我都想飲呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我驚你真係認唔出咋,,
無帶眼鏡你都可能認得出ge..
唔知你見到我ge時候..
會唔會發覺我個樣唔同左呢??
Posted at 2006-11-08 04:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ching9212
暱稱: ++CHIN G**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-07
相** 環球嘉年華..
2007-02-03
2007-01-31
環球嘉年華*`'
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
++my xanga**
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 48
今日人氣: 17
累積人氣: 1705
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed