今日8:00am就出左門..
約左annie同catherine..
annie超準時囉..
我今次都係..catherine最遲''
嘻嘻..
(catherine好慘呀!!)
去到流水響..以為我地係最遲一班..
點知係最早一班..
超正呀..不過行到好累呀"
我地組好勁呀..第一組透著左個爐,,
仲係超大火果隻..我地燒左好多野..
有雞翼,,芝士腸,,豬頸肉,,牛油粟米,,蕃薯,,牛肉,,
日本秋刀魚,,牛油金針菇,,魷魚....
超多野食..超好味,,
食左好多野..好飽..
之後同karen玩果盒牛油...
夾去爐到烘下..即刻溶..連個盒都溶埋..
超恐怖..
之後我地諗住倒d牛油落去個爐到..
一倒..即刻著火..嚇到我目瞪口呆..
之後慢慢佢又熄番先無咁驚..
嚇死人呀..
鬼咩牛油有油,,唔著至其啦..
之後又同karen "throw" 件唔食到ge蕃薯落去爐到..
慢慢燒,,miss chan見到..問我地做乜..
無鬧我地..我地話係到研究緊條蕃薯..
跟住佢話..乜你地咁有科學頭腦ge..^^
之後mrs wong見到話,,
做乜擺件蕃薯落去燒呀??
之後又夾走我地件蕃薯 "throw" 左佢..
我咪用無奈ge眼神望住karen..
又望住miss chan係到笑..
好彩miss chan無話俾mrs wong知姐..
miss chan超好人呀!!又搞野喎..
好鍾意miss chan呀!!
之後食飽同karen & natalie去睇咩小溪..
mrs wong話好靚喎..行左勁耐超累先到..
都ok靚ge..不過就好偏僻..我地又話,,
呢到唔會有 " I I " 掛??!!希望唔會有啦..
仲話有咩事大叫呀..
睇左唔夠兩分鐘又走啦..
走ge時候..見到邱sir問仲有冇人係上面,,
我俾佢嚇死呀!!果到咁偏僻..
加上我一面行..一面諗會唔會發生意外,,
點知行行下..見到一個著住黑色衫ge人講野..
嚇到我死死下..natalie同karen又無俾邱sir嚇到..
之後佢natalie同karen係度笑..
邱sir話"你咁細膽行呢d路??!!"
2:15pm就走喇..
同draco搭的士..嘻嘻"^^
好yeah..聽日唔洗返學..
因為school pinic之後放假呀!!
|