2006 年 11 月 30 日 星期四  |
| 2006-11-30 |
分類: 未分類 |
今日,,一上到去,mrs wong就叫停我..
同我講話今日要調位,,
之後俾張座位表我..
叫我同全班講..
連最後一日同紫程坐都無><"
調左同阿Tom坐..
唉" -0-
普通話堂,,
有d人要口試"
但我地就係到傾得好開心..^^
唉''唔知打乜好,,
無乜心機打啦"
886
嘩"好犀利呀..係電腦堂打ga!!
|
|
|
[慧盈] 於 2006-12-03 03:22 PM 發表:
um..果d相入面你好似係最高跛!!
不過是但啦..
睇得唔係好清楚 !
不過一定好靚嫁啦 *
|
網主回覆
唔靚..==" Posted at 2006-12-09 02:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我緊係見到你啦!
大合照果到都搵到 ..
你係咪全班女仔之中最高嫁!?
睇落就好似係 ..
仲有ahh *
睇到你新眼鏡個樣{我未睇過..所以就係新的}
阿Tom!? 鍾唔鍾意同佢坐 !?
佢靚唔靚仔嫁!? 唔靚就咪鬼成日同佢玩ahh *
知未!?
|
網主回覆
我梗係唔係全班女仔之中最高果個啦!!
>^<
點呢??我個樣?? Posted at 2006-12-02 11:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|