尋日超無聊,,
係屋企玩足8小時電腦..哈哈"
鬼叫得我一個人係屋企咩..
不過都好開心,,可以玩咁耐"
如果唔係..實俾人鬧lo~~
尋日唔係做詳細閱讀報告,,
就上youtube睇片..
超正lo" 睇左5小時..嘩哈哈^0^
睇曬果個一公升眼淚..
好正呀..澤尻好靚女呀,,(人地混血兒..梗係啦!!)
不過佢係AV女優,,唉~
同埋原來佢之前好咩ga,,試過去男仔屋企過夜..唉"
麻生都ok..
如果有男仔好似戲入面個麻生咁好人就好啦!!
唉"
之後,,夜晚又有花木蘭睇,,
超正呀..不過tvb好似幫人cut左d咁ge??!!
好yeah,,今晚食pizzahut~~
but聽日又要返學啦..>^<
|