今日俾我知道左一個消息,,
係我地無左個X'mas Party..
轉左係追思會..
因為ex校長死左..
好慘呀..雖然佢冇教過我,,
but聽人講..佢好好人..
好過呢個校長多多聲..
不過就無左個X'mas Party,, >^<
唔知追思會有d咩活動呢??
今日mrs wong竟然無返,,
so amazing**
HE堂,,我同karen都唔記得帶盒..
問左阿鰓借..thx呀!!
今次整葡國雞..
because miss wong無叫我地帶雞翼,,
so佢借左隔離班d雞翼..
叫我地無人俾番$3(一蚊一隻雞翼)佢地..
整得都唔錯..
薯仔..雞翼都好好味**
洗野洗左勁耐..
唯有無得出去食..
去自修室食雞翼,,麵算數..
慘"
sorry呀annie!!
今日同唔到你食..要你等"
sorry呀natalie,,整污"做"你個銀包..
and sorry呀natalie,,karen,,cynthia!!
搞到你地遲到"
(今日做乜野呀..做錯咁多野..講咁多個sorry!!>^<)
今次GE test死曬,,
無乜點溫..
KC玩野,,原來全部defining黎ge.. >^<
maths test..得63.5分..
差3.5先到平均分呀!!
返到屋企有M記食呀..正~
好yeah..考試同Form 1C考..
唔洗同Form 3考..同Form 1考,,
唔記得左咩室添..
仲未知中交and英文 Oral第幾組呀..
好想快d知呀!!
|